Voksenhold

Motionsdamer

Vi varmer op med trin over gulv til god musik. Dernæst stående styrke øvelser for arme og ryg. Liggende træner vi mavemusklerne og laver øvelser for ryg og ben. En god gennemarbejdning af de store muskelgrupper.
Vi slutter af med udstrækning af de store muskelgrupper

For tilmelding klik på "Tilmelding" øverst på hjemmesiden, find det ønskede hold og klik "Tilmeld - se hold"

 

Balance styrke holdning (BST)

Intensiv træning på små hold. Vi træner forskellige balanceøvelser samt styrkeøvelser for arme, skulderbælte, ryg og mave. Ved at arbejde langsomt og grundigt med de små muskelgrupper forbedrer vi både holdning og balance. Vi afslutter timen med udstrækning.

For tilmelding klik på "Tilmelding" øverst på hjemmesiden, find det ønskede hold og klik "Tilmeld - se hold"

 

Mixhold M/K 

Vi varmer op og fortsætter med stående øvelser, hvor vi lægger vægt på styrke, balance og mobilitet. Siddende øvelser med fokus på styrke og bevægelighed og dernæst liggende øvelser på gulv for ryg og mave. Vi slutter timen med udstrækning. en god all-round lektion.

For tilmelding klik på "Tilmelding" øverst på hjemmesiden, find det ønskede hold og klik "Tilmeld - se hold"
 
 

Hatha Yoga (let øvede)

Det vil være en dynamisk yogatime med fokus på at skabe styrke og stabilitet til kroppen. Der arbejdes en del med mave og ryg, med henblik på at få en god kropsholdning. I yoga arbejdes der meget med åndedrættet og du vil blive gjort opmærksom på dette undervejs i timen, for at få størst gevinst ud af stillingenerne. Der er mange fordele ved at udøve yoga. Udover en forbedring af din fysiske tilstand, er yoga også med til at styrke dig mentalt. Det kan b.la. forbedrer din fokuserings - og koncentrationsevne og alt i alt skærpes din kropsbevidsthed.

For tilmelding klik på "Tilmelding" øverst på hjemmesiden, find det ønskede hold og klik "Tilmeld - se hold"