Voksenhold

 

Motion og Balance

Intensiv træning på små hold. Vi træner forskellige balanceøvelser samt styrkeøvelser for arme, skulderbælte, ryg og mave. Ved at arbejde langsomt og grundigt med de små muskelgrupper forbedrer vi både holdning og balance. Vi afslutter timen med udstrækning.

For tilmelding klik på "Tilmelding" øverst på hjemmesiden, find det ønskede hold og klik "Tilmeld - se hold"

 

Mixhold M/K 

Vi varmer op og fortsætter med stående øvelser, hvor vi lægger vægt på styrke, balance og mobilitet. Siddende øvelser med fokus på styrke og bevægelighed og dernæst liggende øvelser på gulv for ryg og mave. Vi slutter timen med udstrækning. en god all-round lektion.

For tilmelding klik på "Tilmelding" øverst på hjemmesiden, find det ønskede hold og klik "Tilmeld - se hold"
 
 

Hatha Yoga

Det vil være en dynamisk yogatime med fokus på at skabe styrke og stabilitet til kroppen. Der arbejdes en del med mave og ryg, med henblik på at få en god kropsholdning. I yoga arbejdes der meget med åndedrættet og du vil blive gjort opmærksom på dette undervejs i timen, for at få størst gevinst ud af stillingenerne. Der er mange fordele ved at udøve yoga. Udover en forbedring af din fysiske tilstand, er yoga også med til at styrke dig mentalt. Det kan b.la. forbedrer din fokuserings - og koncentrationsevne og alt i alt skærpes din kropsbevidsthed.

For tilmelding klik på "Tilmelding" øverst på hjemmesiden, find det ønskede hold og klik "Tilmeld - se hold"

 

Yin Yoga

 
Yin yoga er den rolige yogatime, hvor du arbejder med bindevævet, ledbånd og meridianbanerne, som løber ind og ud af organerne.
Du bliver guidet ind i stillinger, som strækker kroppen og varigheden af disse er fra 3-5 Min.
Du får muligheden til at søge ind i et dybt afstressende sted, hvor sind og krop bare får plads til at være, regenerere og komme på fin plads igen.